Trendy eCommerce Marketingu, které dominují roku 2021 - Apertia Tech

Trendy eCommerce Marketingu, které dominují roku 2021

Společnosti provozující e-shop se dnes snaží prosperovat, zůstat konkurenceschopné a efektivní. Pokud jde o trendy eshop marketingu, online maloobchod musí využívat ty nejlepší techniky.

V dnešní době musí obchodní plánování e-shopů přijmout nové trendy v eCommerce marketingu, které nebudou jenom trendem mody. Marketing obchodního plánování elektronického obchodování vyžaduje, aby jim byl v patách marketingový manažer elektronického obchodu nebo koordinátor marketingu elektronického obchodu. To, co dnes může fungovat pro jejich podnikání, nemusí fungovat zítra.

 

Co jsou trendy v eCommerce marketingu?

 

Společnosti musí experimentovat s různými marketingovými trendy a nástroji, aby zjistily, co pro ně funguje nejlépe. Nové trendy zahrnují vlivný marketing, virtuální realitu a umělou inteligenci. Obchodníci musí pečlivě vybírat nejvhodnější a nejnovější marketingové trendy elektronického obchodování pro své značky.

Znalost vašich zákazníků je nejdůležitějším rozhodujícím faktorem pro růst jakéhokoli podnikání. Je důležité, jak nakupují, co nakupují a jak reagují na marketingové techniky používané podniky. Díky marketingovým trendům eCommerce bude nákup online pro zákazníky bezproblémový.

Pojďme tedy podívat na některé současné trendy v marketingu v eCommerce

 

Trend č. 01: Mobilní zařízení

 

 

Celý trh běží v současné době na mobilních telefonech. Každý spotřebitel používá tablet či mobilní telefon. Je důležité, aby značky zasáhly tento segment trhu.

Technika marketingu s platbami za kliknutí je obrovskou investicí pro všechny společnosti, které chtějí být dlouhodobě vpřed. Mobilní eCommerce je jedním z hlavních trendů v eCommerce marketingu, na který spoléhají všichni online prodejci. To je skutečnost, že každý rok se všechny mobilní transakce zvyšují o významný počet.

Nedávný průzkum trhu s elektronickým obchodem ukazuje, že sváteční prodejní sezóna je velkým obdobím pro získání zákazníků. Lidé jsou ve srovnání s počítači více připoutaní k mobilním telefonům. Je tedy správný čas, aby všechny podniky reagovaly na mobilní eCommerce.

 

Trend č. 02: Hlasové vyhledávání

 

Ať už doma, v kanceláři nebo na cestách, do našich životů vstoupila hlasová technologie. Google přišel s několika novými pokyny, které zahrnují všechny obchody eCommerce, aby obsahovaly textový obsah. To by znamenalo, že by všechny společnosti měly být v patách a optimalizovat svůj obsah pro hlasové vyhledávání.

Hlasově aktivní tlačítka umožní zachytit větší publikum. Abychom si udrželi náskok před konkurencí, je tato nově vznikající technologie velkým Ano. Od hledání blízkého klubu, nejlepší restaurace, nemocnic až po hledání písně – všichni jsme velmi závislí na hlasových asistentech marketingového vývoje eCommerce.

Podniky mohou tuto technologii použít ve své strategii optimalizace pro vyhledávače (SEO). Použití klíčových slov a frází, které jsou nejvhodnější pro dotazy hlasového vyhledávání, přinese skvělé výsledky, které požadujete. Tato technologie také pomáhá lidem vyhledávat pomocí mluvení do smartphonů nebo zařízení domácího asistenta.

Hlasové vyhledávání Google stoupá v enormním počtu. Pro podniky je zásadní pochopit tento nastupující trend a využít ho ve své marketingové strategii.

 

Trend č. 03: Povědomí spotřebitelů

 

 

Díky nejlepším marketingovým trendům eCommerce roste efektivně online prodej jakéhokoli podniku, což vede ke zvýšení výdajů na marketingové služby elektronického obchodování. Zvyšování povědomí a loajality spotřebitelů je něco, co značkám nikdy nesmí chybět.

Budování značky online není jen o zveřejňování obsahu. Důvěryhodný a transparentní obsah je pro značky velmi důležitý. Více než třetina online nakupujících přechází na novou značku, pokud předchozí nenabídla transparentnost. Povědomí spotřebitelů musí být velkou součástí marketingového a komunikačního plánu jakékoli značky.

Společnost může vzdělávat svého spotřebitele o svých produktech nebo službách a také o svém výkonu. Plány na zvyšování povědomí spotřebitelů by měly být dobře navrženy pro bezchybné zapojení spotřebitele a dobré životní podmínky spotřebitele.

 

Programy informovanosti spotřebitelů se musí zaměřit na některé cíle:

  • Pochopení kategorie zákazníků, kteří se zajímají o produkt firmy
  • Vytvoření efektivního marketingového plánu, který inzeruje produkt cílové skupině zákazníků
  • Pomáháme potenciálním klientům najít produkty a služby značky
  • Poskytování silných stránek a výhod produktů vašim zákazníkům
  • Pomáháme zákazníkům pochopit, jak váš produkt vyřeší jejich problémy, a získá důvěru

 

Každá organizace působí na konkurenčním trhu. Cílová skupina musí rozumět produktům firmy, díky tomu si budou moci vybrat tyto produkty (elektronický obchod s jedním produktem) před konkurenční značkou. Povědomí spotřebitelů a transparentnost mezi podniky a klienty jsou jedním z hlavních marketingových trendů eCommerce v roce 2021.

 

Trend č. 04: Uživatelská zkušenost

Uživatelská zkušenost je jedním z nastávajících trendů v eCommerce marketingu. Personalizovaný webový obsah by měl být na seznamu priorit týmu digitálního marketingu jakékoli značky. V marketingových trendech eCommerce jsou nakupující online základnou cílového publika jakékoli značky.

 

Jak se doba mění, je zásadní, aby si společnosti přizpůsobily svůj uživatelský komfort. Zvyšte uživatelský komfort o:

Ohromení klienta výjimečným zákaznickým servisem

  • Rychlé a efektivní způsoby dopravy
  • Konkurenční ceny
  • Snadná navigace na webu
  • Bezchybný pokladní zážitek

 

Trend č. 05: Zkušenosti zákazníků

 

Webové stránky musí cílit na každého jedince. Musí zajistit, aby každý potenciální kupující viděl ty nejdůležitější informace. Minimalizujte počet kroků, které zákazník musí udělat k nákupu! Čím více kroků přidáte, tím méně je pravděpodobné, že zákazník svou platbu provede. Udržujte ceny a poplatky transparentní. Pokud zákazníci uvidí změnu cen na poslední chvíli, budou naštvaní.

Používejte na svém webu obsah vytvářený uživateli. Vaši zákazníci budou nadšení, když uvidí jejich fotografie na vašem webu. Budete mít také důkaz, že se lidem vaše produkty líbí. Díky tomu si je bude kupovat více lidí a budou se vracet.

 

Trend č. 06: Nákupní zkušenost

 

Chcete-li přizpůsobit svou webovou stránku a dodávat relevantní produkty, zvažte tyto datové body:

  • Vyhledávací dotazy
  • Nákupní košík
  • Historie nákupů
  • Geografická poloha
  • Společenské chování

 

Přidejte k tomu dobře uspokojující CRM (Customer Relationship Management). K tomu potřebuje firma informace o zákaznících od:

  • Chat na webu
  • SMS
  • e-maily
  • Facebook Messenger
  • Věrnostní programy
  • Stav objednávky
  • Obchodník by měl při nakupování komunikovat se zákazníky a odpovídat na otázky. To je zase povede ke košíku a úspěšné pokladně.

 

Trend č. 07: Nákupní zkušenost

Po výběru produktu a jeho odeslání do košíku dojde k optimalizaci stránky pokladny. Mnoho online podniků se zaměřuje na zkrášlování svého frontendu, ale přehlíží zkušenosti s platbami klientů.

Je důležité, aby váš první dojem byl dokonalý a přesvědčil zákazníky, aby si prohlíželi a nakupovali. Zásadní je ale také celková zkušenost s nakupováním a pokladnami.

 

Trend č. 08: Konverze

 

Aby se zabránilo opuštěným košíků a ke zvýšení důvěry spotřebitelů podniky musí:

  • Udržujte jejich stránku košíku a celý nákupní proces rychlý a jednoduchý
  • Na začátku stránky uchopte e-mailovou adresu uživatele
  • Odstraňte veškerá rozptýlení v záhlaví a zápatí
  • Rozpoznejte IP adresu a odpovídající měnu
  • Na cestě kupujícího používejte pečeti důvěry a signály.

 

Nepoužívejte poskytovatele pokladen třetích stran. To může narušit nákupní tok. Zefektivnění práce s doménou! Kvůli posunu ve finančním průmyslu preferuje každý zákazník jiný způsob platby.

Různé možnosti platby a digitální peněženky mohou přispět k uspokojivému zážitku z placení. Klíčem k celé pokladně je přimět zákazníky ke konverzi.

 

Trend č. 09: Marketing obsahu

 

Výzkumy ukazují, že psaní obsahu bude i nadále růst do důležitého aspektu eCommerce marketingu. Je to způsob, jak zahájit oboustranný rozhovor se zákazníky.

Obsahový marketing pomáhá online značkám efektivně komunikovat se svými zákazníky. Přidává relevantní informace k produktům nebo službám a poté tyto produkty a služby efektivně prodává.

Propagujte svůj obsah dobře. K propojení se svým blogem použijte sociální média a web své značky. Pomocí svého blogu můžete postupně propagovat svá sociální média. Publikum miluje obrázky a videa. Udělejte je jedinečnými a zajímavými, aby si zákazníci vaši značku vždy pamatovali.

 

Trend č. 10: Doporučení k produktu a obsah produktu

 

 

Design jakékoli webové stránky je zásadní. Snadná navigace a příjemné rozvržení jsou důležitým aspektem digitálního marketingu. Obsah produktu je stejně důležitý jako skvělé ceny, rychlé dodávky a příjemný design. Vzhled a dojem z webové stránky jsou transformovány obsahem na stránce s popisem produktu. Zde je návod, jak zlepšit obsah produktu a doporučení a zvýšit prodejní konverze:

  • Prostřednictvím konkurenčních analýz a identifikace základních stylů
  • Studium a používání klíčových slov
  • Zkoušet nové trendy

 

Trend č. 11: Umělá inteligence

 

Umělá inteligence a strojové učení jsou řeči odvětví digitálního marketingu. Jsou užitečné pro jakékoli podnikání a mohou být cenově dostupné. Nástroje lze použít k zaslání doporučení produktu e-mailem pomocí strojového učení. Jednou z nejdostupnějších částí umělé inteligence jsou Chatboti, kteří:

  • Okamžitě komunikují se zákazníky
  • Sbírají data
  • Sledují chování zákazníků
  • Poskytují osobní odpovědi na otázky zákazníků prostřednictvím strojového učení

 

Trend č. 12: Strojové učení

 

Díky strojovému učení se odvětví elektronického obchodování změnilo. Pomocí strojového učení můžete zastavit problémy dříve, než se vůbec vyskytnou. Můžete také přizpůsobit výsledky hledání na základě minulých nákupů a historie prohlížeče.

Po technické stránce věci může strojové učení pomoci odhalit podvody. Sledují data v průběhu času, takže když se něco pokazí, budete pravděpodobně upozorněni. Tímto způsobem můžete zabránit staženým platbám a nákupům pomocí odcizených kreditních karet. Z dlouhodobého hlediska to zákazníkům přinese větší důvěru.

 

Trend č. 13: QR kódy

 

Každý zákazník s mobilním zařízením může tyto QR kódy naskenovat. QR kódy jsou nejnovější technologií. Mohou zvýšit vstupní stránky nebo zapojení a nasměrovat provoz na platformy sociálních médií. Šifrování QR kódu propůjčuje procesu zvědavost. To může „prodat tajemství“ vaší značce a vést k vyšším prodejům.

Zde je návod, jak můžete použít QR kódy v marketingu:

  • Propojte balení produktu s vaším online obchodem
  • Nabídka velkých slev a dárků
  • Přiveďte zákazníky k vašim platformám sociálních médií a obsahu
  • Propojte to se svou stránkou zpětné vazby

 

Trend č. 14: Video Marketing

 

Sociální média se vyvíjejí, stejně jako role videí. Je to zábavný způsob, jak upoutat pozornost a propagovat produkty. Každý silný obchodník musí video začlenit do mixu. Autentický obsah a přidaná hodnota zasáhne u vašeho publika tu správnou strunu. Prvních deset sekund vašeho videa musí být nejlepší, protože pozornost zákazníků se každým dnem zmenšuje.

YouTube je druhým největším vyhledávačem. Vlastníkem je společnost Google, což znamená, že každé správně označené video se může dostat na stránku vyhledávání. Zábavné, poučné nebo vzdělávací – propagujte své produkty zábavnou formou pomocí videí.

 

Trend č. 15: Žádné vrácení zdarma

 

Bezplatné vrácení může agresivně snížit ziskové marže a ohrozit podnikání. Firmy stále více potřebují zvětšit skladovací prostory, najmout zaměstnance a více oddělení pro vrácené produkty. V obchodě nebo přísnější zásady vracení zboží to mohou v zárodku utlumit.

 

Trend č. 16: Sociální sítě

 

 

Kanály sociálních sítí, jako je Facebook, investovaly do možnosti „Koupit nyní“. To umožňuje spotřebiteli koupit produkt, aniž by opustil platformu sociálních médií. Tento sociální prodej zaměřený na zákazníka může zvýšit prodej.

 

Trend č. 17: Sociální média

 

Sociální média přitahují klienty ve velkém počtu a ve všech věkových skupinách. Pokud chcete zůstat dlouhodobě, musíte být aktivní na sociálních médiích. Cílová skupina dnes tráví více času na sociálních médiích než na nákupech či jiných webech. Jakákoli nabídka sociálních médií je velkým magnetem pro provoz a prodej.

 

Trend č. 18: Influencer marketing

 

 

S rostoucím množstvím sociálních médií se pozornost publika přesunula na digitální prostředí. To mělo za následek, že se staré způsoby reklamy staly starodávnými. Značky se pohybují a ovlivňují marketing. Podniky mohou upoutat pozornost prostřednictvím někoho, kdo již má spoustu sledujících.

Je důležité vybudovat si větší sledovanost a silnější reputaci značky, abyste využili dosah vlivu. Tento marketingový trend eCommerce je o spojování, stejně jako je tomu dnes v marketingu. Můžete se spojit s influencerema a nabídnout:

  • Slevové kódy
  • Soutěže a soutěže
  • Dárky a pobyty

 

Trend č. 19: Dopad Amazonu na eCommerce

 

„Amazonský efekt“ zasáhl maloobchodní praktiky a očekávání zákazníků. Elektronický maloobchod nabízí:

  • Obrovský výběr produktů
  • Rychlé odeslání
  • Snadné a bezplatné vrácení
  • Konkurenční ceny
  • Pojistné předplatné pro rychlejší doručení.
  • Amazon Effect přivedl maloobchod do velkého toku, zejména do kamenných prodejen.

 

Závěr

Pamatujte – ne každý trend bude následovat vaše podnikání. Existuje mnoho trendů – než investujete peníze, ujistěte se, že jste si vybrali ten správný. Musí odpovídat tónu vaší značky, image a cílům. Musí být také dostatečně poutavé, aby si je zákazníci mohli užít.

 

Dodatečné zdroje:

Stejně jako u všech trendů v eCommerce marketingu se věci začínají vytrácet po bodě. Podniky musí při každé změně vylepšit svou strategii. Je to tak, abyste vždy zůstali na vrcholu své marketingové hry. Je to také ukázat zákazníkům, že bez ohledu na to, jaké trendy, váš produkt bude vždy v módě!

 

 

Kontaktujte nás