Newsletter - 5 tipů jak Vám můžeme pomoci řídit obchod a webinář zdarma - Apertia Tech

Newsletter – 5 tipů jak Vám můžeme pomoci řídit obchod a webinář zdarma

5 tipů jak Vám můžeme pomoci řídit obchod

 

 

1. Informace o klientech a obchodních partnerech

Pro snazší budování vztahu se zákazníkem je potřeba mít všechny relevantní informace na jednom místě. Za pár vteřin tak můžete zjistit nejenom základní kontaktní údaje, ale mnoho dalších věcí. Velikost společnosti, průmysl, předchozí obchodní příležitosti, jakou formu komunikace preferuje nebo kdy jste s ním naposledy hovořili. CRM by Vám mělo umožnit evidovat všechny informace, které Vy specificky potřebujete o svých klientech vědět.

Tento obrázek nemá žádný popisek
Karta organizace, která se dá jakkoli změnit, podle Vašich představ a to jednoduše

2. Zavedení a dodržování obchodních procesů

Vytvoření správného obchodního procesu je nezbytné pro perfektní fungování obchodu ve vaší společnosti. CRM je pak skvělým nástrojem pro řízení těchto procesů. Stanovením postupů a jejich dodržováním se zvýší produktivita a úspěšnost obchodních případů vzroste. Pak jednoduše víte, jaké další kroky následují po první schůzce u klienta, kdy máte naplánovaný follow-up a v jakém stavu máte Vaše obchodní příležitosti.

Tento obrázek nemá žádný popisek
Toto je procesní diagram, který se takto vytvoří v systému a pak se automaticky implementuje.

 

3. Vyhodnocování obchodu

Tady platí známé – co nelze změřit, nelze řídit. Víte, v jaké fázi Vám končí nejvíce obchodních příležitostí? Víte kolik musí Váš obchodní tým udělat akvizičních telefonátů, aby domluvil 1 akviziční schůzku? Víte kolik nabídek a v jakém objemu Vaši obchodníci vytvořili minulý měsíc? Víte kolik Vaši obchodníci mají naplánováno schůzek? Toto je jen zlomek informací, které lze ze správného CRM zjistit. Informace v CRM Vám pomohou včas reagovat na trendy, zjistit špatně nastavené obchodní postupy, analyzovat strategii a upravovat jí dřív než nastane problém a samozřejmě predikovat vývoj firmy.

Tento obrázek nemá žádný popisek
Krátký přehled grafů. Grafy si můžete udělat takové, které budete potřebovat na pár kliků v systému.

 


Využijte konzultace zdarma a zjistěte zda jsme pro Vás ti praví. 

 

4. Efektivita týmu

CRM má být pomocníkem obchodu a uvolnit obchodníkům ruce pro skutečné obchodování. Umožňuje obchodu snadnou evidenci aktivit a informací o klientech. Jednoduše vytvářet obchodní příležitosti, nabídky a smlouvy. Pracovat s daty o zákaznících. CRM nástroj Vám má automatizovat rutinní a opakující se činnosti. Nespornou výhodou je, že Vám CRM pomůže v zastupitelnosti kolegů, když mají např. dovolenou nebo onemocní.

Tento obrázek nemá žádný popisek
Obchodní příležitosti, které mohou mít kolik stavů vy potřebujete a dají se měnit dle Vašeho obchodního případu

5. Cílení prodejních a marketingových kampaní

Díky dostatku informací v CRM o klientech můžete velmi jednoduše cílit obchodní a marketingové kampaně na správnou cílovou skupinu. Pomocí filtrů si pak najdete skupinu klientů dle klíčových kritérií a snadno je oslovíte např. newsletterem nebo jinou formou kampaně. Při správném zacílení si zvyšujete dopad a dosah kampaní a také jejich efektivitu. Firmě to pak přináší lepší obchodní výsledky.

Tento obrázek nemá žádný popisek
Tento obrázek nemá žádný popisek

 

Webinář

Téma: Jak řídit lidi na dálku a mít přehled o všem, co dělají

Termín: 21.6. od 18:00

Přihlášení: zde

Tento obrázek nemá žádný popisek
Tento obrázek nemá žádný popisek

Zaujaly Vás informace z tohoto newsletteru? Budeme moc rádi, když jej přepošlete všem lidem u kterých si myslíte, že by pro ně mohl být inspirací

Kontaktujte nás