5 tipů jak Vám můžeme pomoci řídit obchod
1. Informace o klientech a obchodních partnerech
Pro snazší budování vztahu se zákazníkem je potřeba mít všechny relevantní informace na jednom místě. Za pár vteřin tak můžete zjistit nejenom základní kontaktní údaje, ale mnoho dalších věcí. Velikost společnosti, průmysl, předchozí obchodní příležitosti, jakou formu komunikace preferuje nebo kdy jste s ním naposledy hovořili. CRM by Vám mělo umožnit evidovat všechny informace, které Vy specificky potřebujete o svých klientech vědět.
2. Zavedení a dodržování obchodních procesů
Vytvoření správného obchodního procesu je nezbytné pro perfektní fungování obchodu ve vaší společnosti. CRM je pak skvělým nástrojem pro řízení těchto procesů. Stanovením postupů a jejich dodržováním se zvýší produktivita a úspěšnost obchodních případů vzroste. Pak jednoduše víte, jaké další kroky následují po první schůzce u klienta, kdy máte naplánovaný follow-up a v jakém stavu máte Vaše obchodní příležitosti.
3. Vyhodnocování obchodu
Tady platí známé – co nelze změřit, nelze řídit. Víte, v jaké fázi Vám končí nejvíce obchodních příležitostí? Víte kolik musí Váš obchodní tým udělat akvizičních telefonátů, aby domluvil 1 akviziční schůzku? Víte kolik nabídek a v jakém objemu Vaši obchodníci vytvořili minulý měsíc? Víte kolik Vaši obchodníci mají naplánováno schůzek? Toto je jen zlomek informací, které lze ze správného CRM zjistit. Informace v CRM Vám pomohou včas reagovat na trendy, zjistit špatně nastavené obchodní postupy, analyzovat strategii a upravovat jí dřív než nastane problém a samozřejmě predikovat vývoj firmy.
Využijte konzultace zdarma a zjistěte zda jsme pro Vás ti praví.
4. Efektivita týmu
CRM má být pomocníkem obchodu a uvolnit obchodníkům ruce pro skutečné obchodování. Umožňuje obchodu snadnou evidenci aktivit a informací o klientech. Jednoduše vytvářet obchodní příležitosti, nabídky a smlouvy. Pracovat s daty o zákaznících. CRM nástroj Vám má automatizovat rutinní a opakující se činnosti. Nespornou výhodou je, že Vám CRM pomůže v zastupitelnosti kolegů, když mají např. dovolenou nebo onemocní.
5. Cílení prodejních a marketingových kampaní
Díky dostatku informací v CRM o klientech můžete velmi jednoduše cílit obchodní a marketingové kampaně na správnou cílovou skupinu. Pomocí filtrů si pak najdete skupinu klientů dle klíčových kritérií a snadno je oslovíte např. newsletterem nebo jinou formou kampaně. Při správném zacílení si zvyšujete dopad a dosah kampaní a také jejich efektivitu. Firmě to pak přináší lepší obchodní výsledky.
Webinář
Téma: Jak řídit lidi na dálku a mít přehled o všem, co dělají
Termín: 21.6. od 18:00
Přihlášení: zde