Dovolte nám představit vám další z řady řešení e-shopů postavených na WordPressu.
Jedná se o prodejní e-shop, kde se nám díky spojení dobrého nápadu a řady marketingových webových funkcí podařilo dosáhnout obratu v milionech. A co za tím stojí?
Můj Super Box je krabička plná překvapení. Většina z nich jsou hot novinky na trhu a zákazník tak má jedinečnou šanci se s nimi seznámit a ochutnat je jako první. Termínem doručení je vždy první středa v měsíci.
Vedle dobrého prodejního nápadu ale web vydělává i díky několika marketingovým funkcím, které teď můžete mít i vy. Pojďme se na ně podívat blíže.
Pokladna na jeden klik
Jdeme rovnou k věci. Když už se zákazník rozhodne, že chce nakoupit, není vhodné ho jakkoliv zdržovat. Po kliknutí na tlačítko objednat se hned zobrazí formulář pro zadání fakturačních údajů, doručovací adresy a výběru způsobu platby.
Pokladnu navíc máme precizně odladěnou a poskytujeme vám v ní automatické doplňování jednotlivých polí a kontrolu správnosti zadaných hodnot.
Objednat zboží z e-shopu je tak ohromně lehké a rychlé. Po výběru zboží stačí jen dvoje kliknutí myší a zboží je na cestě k vám.
Můžete navíc využít také novinku na trhu, jednoduše nasaditelnou a 100% spolehlivou platební bránu Stripe, o které jsme psali například v tomto článku Stripe – nový standard online plateb.
Bodový systém aneb zákaznické hodnocení produktů
Pokud stojíte o zpětnou vazbu na zboží, které jste poslali, můžete využít unikátní funkcionalitu bodového systému. Ten oceňuje věrnost zákazníků a odmění je za vyplněné hodnocení o přijatých produktech.
Zákazníci tak mají motivaci hodnocení vyplňovat, protože z toho profitují. Za každé vyplněné hodnocení získávají body, které pak mohou za něco vyměnit.
Konkrétně na e-shopu Můj Super Box získají zákazníci při dosažení požadovaného počtu bodů jednu krabičku Můj Super Box automaticky zcela zdarma. Způsob odměnění zákazníků a využití jejich bodů za vyplnění hodnocení je však na vás a kreativitě se meze nekladou.
Opakované platby
Zákazník ani vy se nemusíte starat o pravidelné a opakované platby, systém je totiž automaticky kontroluje a také provádí. Samozřejmostí je možnost okamžitého ukončení předplatného a zrušení plateb.
Opuštěný košík
Opuštěný košík je webová marketingová funkce, pomocí které můžete analyzovat chování zákazníků, kteří zahájili objednávkový proces, ale nakonec ho nedokončili. Tyto zákazníky pak můžete například kontaktovat pomocí automatického e-mailu a motivovat je k dokončení nákupu.
Push notifikace
Jedná se o krátké informační nebo marketingové zprávy, které se zobrazují na ploše počítače nebo obrazovce mobilního telefonu. Uživateli se zobrazí v okamžiku odeslání notifikace nebo po spuštění prohlížeče. Výhodou je, že uživatel vůbec nemusí navštívit stránku, ze které je notifikace odeslána, aby se mu zobrazila.
Push notifikace jsou relativně novým způsobem komunikace se zákazníky, kteří na ně nereagují tak podrážděně, jako je tomu často u mailu. Využijte toho ve svůj prospěch a doplňte si svoji strategii komunikace se zákazníky o další silný komunikační kanál.
Interní newsletter
Newsletteru je implementovaný přímo ve správě vašeho e-shopu. To vám ulehčí kontrolu nad rozesíláním emailů zákazníkům.
Fakturační systém a export faktur
Součástí e-shopu je také fakturační systém s možností exportu faktur.
Líbí se vám tohle chytré a prověřené řešení e-shopu? Neváhejte nás kontaktovat přes email info@wpdistro.cz nebo na telefonním čísle uvedeném na našich stránkách WPDistro.cz.
Tento systém je ukázkou jednoho z řady našich řešení. V případě, že vás článek zaujal, ale hledáte ještě něco trochu jiného, obraťte se na nás také na výše uvedeném emailu a najdeme pro vás nejvhodnější řešení, které vám bude do puntíku sedět.