Kdysi se jednalo o celkem drahou záležitost a dneska už můžete mít každý den jiné menu a to s vlastní grafikou i Vy ve své kavárně, restauraci, prodejně pečiva nebo v cukrárně. Nezáleží jaký koncept vlastníte či provozujete, ale všichni se snažíme snížit náklady na naprosté minimum.
A jak jsme to vyřešili u našeho klienta my?
Klient má řeznictví v Kolodějích. Jelikož tam má i jídelnu, tak chtěl mít menu viditelně na televizi. Ovšem jídla mohou během dne dojít a tak ovládání musí být velmi jednoduché, aby mohla obsluha maximálně 2 kliky jídlo smazat. A samozřejmě je také možné jídla během dne přidávat.
Grafické zpracování může být podle Vašich představ. A v kreativitě se meze nekladou.
Jaká je cena realizace?
Nákup televize může být dneska do 2 tis.Kč a pokud máte v tuto chvíli stávající web na WordPressu, tak další realizace je maximálně v rozsahu nižších desítek tisíc korun. K tomu jako bonus dostanete týdenní jídelní lístek ve vlastní grafice, který můžete tisknout. Jídelní lístek tedy píšete pouze 1x v týdnu. Ostatní dny se stahují automaticky ze zadaného týdenního jídelního lísku. Také tam máte možnost tisku.
Menuboard může ovládat Vaše obsluha, protože ovládání je velmi jednoduché. Může měnit jídla či produkty v akci.
Síť prodejen
A pokud máte síť prodejen a chcete, aby se každý den měnila grafika a produkty v akci. Nebo aby byl stejný jídelní lístek na všech nebo cokoli, co si budete přát. Tak samozřejmě není problém, aby Váš např. marketingový manager měnil vše z mobilního telefonu ráno, když se vzbudí a má to během chvilky.
Jednoduché grafické zpracování, které jsme dělali klientovi může být dle Vašeho zadání naprosto jiné. Můžete mít stejné jako např. v Mc. Donaldu či KFC apod. Pokud dodáte fotografie.
Stejně tak si můžete během dne upravovat ceny. Čili např. do akce si můžete dávat různé druhy věcí. A proto taková realizace nemusí být pouze pro gastro, ale třeba i pro větší prodejnu hraček, kde chcete upozornit na akci či nějakou novinku.