1. e-shop
Dvounásobné zvýšení organiku za 1,5 měsíce od spuštění nového e-shopu. 🎢
Jak roste organické vyhledávání u našich e-shopů na systému WordPress? Podívali jsme se na grafy. Tento e-shop jsme nasadili někdy na konci července. Pojďme si to rozbebrat.
- červená svislá čára ukazuje, kde e-shop byl ve srovnání s předchozím stavem
- červená rostoucí čára ukazuje vzrůstající tendenci
- fialová čára jsou imprese
- světle modrá čára jsou kliky
- toto je zrovna e-shop, který nemá žádnou marketingovou podporu. Nedělají ani PPC ani sociální sítě
- tento e-shop je závislý pouze na organice a na stávajících zákaznících.
- novým e-shopem se dostali na 4 místo ve vyhledávačích na velmi využívané klíčové slovo.
2. e-shop
Také tam vidíte dvojnásobné zvýšení návštěv z organického vyhledávání. Tady bude popis, ale trochu jiný.
- červené čáry úplně na začátku ukazuji, kde byl organicky předchozí e-shop
- červená čára s rostoucí tendencí je ukázka, jak roste ogranické vyhledávání
- tento e-shop má cca od 8.9. zapnuté nějaké reklamy. Což někteří říkají, že na organiku vliv nemá. Z naší zkušenosti ovšem i návštěnost má vliv na organické vyhledávání.
- cílová skupina je B2C a zde je obrovská konkurence
- pokud by tento e-shop investoval více do SEO optimalizace, tak má potenciál velkého růstu
3. e-shop
Poslední e-shop a organické vyhledávání – navýšení obratu o 150%. Tento e-shop jsme spouštěli v 5/2020. Zrovna tento e-shop se nikdy online marketingem a prodejem na internetu nezabýval. Předtím měli e-shop na systému Joomla a jelikož jim to dělal někdo, kdo přestal komunikovat, tak si ho nechali udělat od nás. Potřebovali jej napojit na účetní systém Duel Ježek a velmi dlouho hledali vhodného partnera. Zhodnocení v závěru.
- červená svislá čára ukazuje, kde e-shop byl ve srovnání s předchozím stavem
- červená rostoucí čára ukazuje vzrůstající tendenci
- fialová čára jsou imprese
- světle modrá čára jsou kliky
- žádná marketingová propagace
- navýšení obratu oproti předchozímu e-shopu je o 150% (může tady být vliv Covidu)
Máme zkušenost, že pokud se na e-shopu nepracuje, tak dosáhne nějakého maxima a dál už růst nemůže. A to si myslíme, že je tento případ. Ale rádi se necháme vývojem překvapit.