CRM systém pro střední a větší společnosti. Tzv. Modeler, který si můžete namodelovat dle Vašeho přání. CRM, projektové řízení, e-mail, newslettery, systém práv, dokument management system, grafy z každé entity a mnoho dalšího
Velmi specializovaný systém pro call centra, který je nejen s nahráváním, ale napojili jsme jej i na UI a je tam možnost přepisu do dokumentu
Grafika, UX, copywriting. Webová řešení, která prodávají a zajistí dlouhodobé fungování Vašeho podnikání.
Tvoříme profesionální e-shopová řešení s vlastním skladem nebo s napojením na širokou škálu skladových systémů. Multijazyčné, multiměnové se všemi druhy marketingových funkcí. B2B i B2C. Či specializované e-shopy.
Jak malé, tak i velmi rozsáhlé katalogové systémy s pokročilou funkcí vyhledávání.
Potřebujete kompletní firemní systém? Sklady, projektové řízení, dokument management systém a další? Díky naší NoCode platformě můžete mít systém přímo na míru Vašim potřebám. Přizpůsobíme se Vaší společnosti
CRM obsahuje skladový systém, díky kterému máte přehled o Vašich skladech a jejich pohybu. V kombinaci s fakturačním systémem pak máte kompletní naskladňování a vyskladňování.
Skladový systém, který pokryje všechny Vaše potřeby.
Zefektivnění komunikace mezi pracovníky výroby a pracovníky procesu zakázky (obchodníci, manažeři, skladníci).
A pracujte s vašimi daty přesněji a účinněji než kdykoliv předtím. Zpřehledněte celý proces výroby.
Dokument systém, který obsahuje správu dokumentů, správu záznamů, automatizuje úkoly, pracovní postupy, verzování dokumentů a další.
Od automatizace opakujících se faktur až po detailní sledování plateb a vytváření komplexních finančních reportů, náš systém Vám poskytne přesně to, co potřebujete.
Ušetřete čas, minimalizujte chyby a zjednodušte fakturační proces s naším špičkovým fakturačním systémem.
Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle.
Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.
Získejte efektivní nástroje pro plánování, koordinaci a sledování pokroku projektů.
S naším řešením budete mít plný přehled o rozpočtu, harmonogramu a zdrojích, a zároveň usnadníte komunikaci a spolupráci týmu.
Zapomeňte na zmatené tabulky a nekonzistentní data. Získejte kompletní přehled o produktech, kategorizaci a správu variant.
Zlepšete svou produktovou strategii díky přesnému a aktuálnímu obsahu.
Využijte konzultace zdarma ohledně našich automatizovaných a udržitelných systémů pro firmy.