Hledáme asistenta(ku) k obchodnímu týmu a k další administrativní práci jako je psaní článků či tvorba videí. Upřednosťujeme práci na full time, ale nabízíme možnost i part time s tím, že práci potřebujeme vykonávat v běžné pracovní době.
Co bude Vaší náplní práce:
- komunikovat s některými klienty
- vyřizovat požadavky zaměstnanců
- zajišťovat kompletní administrativu společnosti
- naučíte se řídit některé jednodušší projekty
- možnost komunikace i se zahraničními klienty
- psaní jednoduchých informativních článků a případně dodělávání videí
- pomoc s marketingem
Požadavky
- dobré organizační schopnosti
- komunikace po telelefonu a online
- psaní všema deseti
- práce v redakčním systému WordPress (vkládání článků + drobná grafická úprava)
- dobrý psaný projev
- pečlivost
- samostatnost
- zodpovědnost
- alespoň základní znalost německého jazyka
Naučíme Vás spoustu zajímavých věcí a máte možnost karierního růstu.
Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti s vizí růstu
- fixní plat
- práce i homeoffice/remote
- soudržná firemní kultura
- zajímavá práce a dobrý tým
Svůj životopis a motivační dopis prosím posílejte na eva.strejcova@apertia.cz